Website én webshop
Eén omgeving voor slimme cross-selling
Dorien is een toonaangevend Anti-Aging Center in Druten. Klanten kunnen er terecht voor behandelingen voor de huid en ongewenste haargroei. Dorien heeft ook een eigen exclusieve lijn van huidverbeterings- en huidverzorgingsproducten: Beauty By Dorien.
Dorien was toe aan een nieuwe website. Voorheen waren de website en de webshop gescheiden (dorien.nl & dorienshop.nl) van elkaar. Deze twee omgevingen hebben wij samengevoegd. Dit zorgt voor slimme crosselling tussen de behandelingen op de locatie en de producten in de webshop. Dit pakt goed uit, want er worden nu meer producten verkocht en meer behandelingen geboekt.
Ook de navigatie is herzien. Voorheen toonde de website direct de behandelingen. Maar nu kan de bezoeker selecteren op huidprobleem, waarna de meest geschikte behandeling tevoorschijn komt. Door deze slimme benadering vindt de bezoeker snel waar die naar op zoek is. Ook de vindbaarheid in Google (SEO) is sterk verbeterd. Dorien is nu heel goed vindbaar in Google.
Slimme koppelingen
- Rabo Smart Pay, voor de online betalingen.
- KliniekErvaringen.nl, voor het automatisch ophalen van reviews en gemiddelde score.
- Mailchimp, voor inschrijven nieuwsbrief.
Bas heeft al onze wensen vertaald in een zeer mooie en functionele website. Buiten dat Bas een fijn persoon is om mee samen te werken, verliep het contact vlekkeloos en werden alle aanpassingen snel opgepakt en verwerkt. Bas is kundig, precies, werkt snel en denkt goed met je mee!Aanrader!
Jouw doelen omzetten naar resultaat?
Laat je gegevens achter en vertel ons wat jij wil bereiken. Dan ontdekken we samen tijdens een kop koffie hoe wij jou het beste kunnen helpen.
"*" geeft vereiste velden aan